Krismöte


Lett, igår satt jag och skrev  världens fetaste blogginlägg, men så blev det nått med datorn så det tog bort allt, jag som hade skrivit ett så långt inlägg så bara försvann det.. LETT. Jag hade ju skrivit om helgen! hmmpf, livet går vidare ^^

nu skulle jag ha suttit med läxor, men smart som jag var så tog jag med mig helt fel böcker hem, bäcker och kollegeblock som inte alls hörde ihop, men som jag sa till mackebus, ännu ett sätt att slippa göra dom!
inte dum ja inte .. :)
annars är hela skolveckan planerad, från 8 på morgonen till ja säg 8 på kvällen, iaf imorrn. Då ska jag å malin ha pluggis dag, som vi har varje tisdag. erkänn att det låter bra, men jag erkänner att vi mest sitter och pratar :)
 

på onsdag är det skolSm, det blir grejjer dä!  hoppas på att få spela, men tror inte det iochmed att vi ska spela på två femmor, men jag är helnöjd med att va uttagen ^^

29/1
10,30
 Älvstranden, be there
!

nej nu ska jag snart dra på träning, ska ju ha krismöte före. ska bli spännnade attse vad som beslutas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0