oboy vilket väder


ooohoj vad mycket man hinner med på en dag. vaknade tidigt imorse, eller mamma väckte oss rättare sagt klockan 10,45 för att vi skulle göra oss iordning och åka till mormor å morfar å äta sen bege oss vidare till Karlstad till Kusinvitamin Andreas som har fyllt år. Kvart i elva tänker ni säkert då? tidigt? det var tidigt iaf en sån här morgon.. Gick upp 7 på fredagsmorgon, hade massor att göra i skolan, sen spela match på kvällen sen tillbringade jag natten hos anders å malin, därifrån gick jag runt tre, när jag väl lyckats somna till one tree hill, vaknade jag halv 5 av att tomas kom hem från studentfesten och slog knät i min byrå :) men ja suckade djupt och somnade om direkt.
Ikväll blir det att somna tidigt för snart är det måndag och ny vecka och då krävs det nya krafter.

jag, tomas å pappa har nyss käkat pizza, eller jag åt kebabrulle men det räknas som pizzatime det.. och nu kollar vi på handbolls vm, sverige mot frankrike. Sverige ligger under för de som är intresserade och inte har tittat. 
DÅ VET NI.
 


jag trodde att en gudrun var på väg idag igen, men stormen som var idag var tydligen för liten för att få ett namn? jag som trodde jag skulle blåsa bort när jag gick till bilen förrut.. det kallar inte jag liten! Hur stor å stark ska inte gudrun va då? O_o


nej nu ska jag kolla på handbollen igen!
natti!

Kommentarer
Postat av: M

Gudrun hade sönder en flaggstång till och med ^^. Det kallar jag stark ;P

2008-01-19 @ 21:47:12
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0