Panik & ångest


Jag vill inte tillbaka till skolan, jag trivs bättre här hemma., mycke bättre..
aja, synd är bara att jag inte kan göra nått åt det, hur mycket jag än bönar och ber, Tyvärr!

Idag har jag iaf gjort klart det jag låg efter med i matten. Tomas, Jimmie å Daniel spelade bowling förrut och eftersom Jimmie är ett mattegeni så passade jag på att följa med så han kunde hjälpa mig, och visst gjorde han det! 1000gånger tack till dej!

nu ska jag sätta på mig träningskläder och dra mig bort till Flowermountain, vi ska ta en promenad innan styrketräningen och träningen.. Vi har ju börjat ett nytt liv nu ^^

Tack för mich!

Förresten, kort från sälen, julafton och nyår kommer så fort jag får orken..
see ya


T♥mas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0