SPUNK



jag hittar inte den tatueringen jag vill ha! nån som är duktig på att teckna?
jag vet knappt vet jag vill ha den, eller jo det vet jag MEN...
Ännu mer sugen blir jag när jag vet att frida å daniel ska iväg imorrn! låt mig få följa med (=
Jag får spunk!


nej, usch vilken läxhög jag har, och inget gör jag. skärpning! men ja ska faktiskt följa med malin till anders imorrn så ska vi vara där å plugga matte, historia, svenska, samhäll och engelska. Det känns att man lever må jag säga! men det ska bli skönt när denna veckan är gjord, men jag tror knappast att nästa vecka blir bättre!

men snart tar jag studenten!

STUDENT 2009 ¬


snart är det träning, sen blir det sängen. och då ska jag drömma om dej ♥
T

Kommentarer
Postat av: M

Lugna ner dig nu, STUDENTEN, ahahahah. Joru ;P

2008-01-14 @ 19:51:15
URL: http://tgrr.blogg.se
Postat av: Malin

Men Fia, vi tar ju studenten 2009 :D

2008-01-15 @ 08:54:48
URL: http://malin11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0