We are the ...

CHAMPIONS, det ska va älvstranden till allt ;)



vi gick vidare idag på skolSM, liiit braaa! vann med 3-2 över Mariestad. Den segern satt gôtt han, och vi gjorde inte Johan besviken ( det kändes som om vi skulle det om vi skulle ha förlorat) Den killen lägger verkligen ner hela sitt liv på innebandyn.. Det är så kul och uppskattat av mig iaf, säkerligen av dom flesta! keep going! 

Killarna vann sin match också, efter sudden OcH straffar! Jag och Gila gick på historia vi så vi fick inte se de sista och mest spännade minuterna på hela matchen, men vi hade Ida som satt i hallen och rapporterade varenda situation och händelse via sms, tack ida, tack vare dig höll jag mig vaken under filmen :) MEN DET VAR NÄRA.





Om jag inte är allt för sjuk imorrn och ska till skolan så ska jag testa mitt blodsocker värde. Har symptomer för diabetes, men bara att hoppas på att det är normalt och bara en period nu.. jag håller tummarna.
usch, diabetes när man är snart 18år är väl ingen hitt?


men det kanske kan ge mig bra information, jag ska nämligen sätta mig med en uppsats som ska handla om just diabetes, men jag erkänner, hellre att jag får ett lite sämre betyg på uppsatsen än att kanske få beskedet diabetes och få ett bra betyg! :)

men jag har nog inte det, det är nog bara inbilling, det är var jag tror iaf!
nej, tillbaks till läxornaAaaA!!!


     Zorro


Kommentarer
Postat av: ida

Haha, det var så lite så ;)

2008-02-02 @ 18:37:22
URL: http://idaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0