Deep

Oh the wind whistles down
The cold dark street tonight
And the people they were dancing to the music vibe
And the boys chase the girls with the curls in their hair
While the shy tormented youth sit way over there
And the songs they get louder
Each one better than before


And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?


And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

 ♫   ♫   ♫    ♫   ♫   ♫    ♫    ♫    ♫    ♫   ♫ 


imorrn blire sunne, dock inge kolsnäs eller frykdalsdansen utan mer vattenparken, det blir bra det, att få spendera löningen på nått skojj!
annars blir nog helgen lugn, hoppas jag. Skulle ju ha arbetat men ändrade planer.
Jag vet iaf inte rikigt vad det har tagit åt mig, jag vill aldrig ut och festa nuför tiden.. va tråkig jag är!  :(
men men, vad gör man när man bara går och är.. jobbigt för det är inte jag-sån är inte jag....
 Jag vill ha tillbaka mitt rätta jag, mitt rätta liv och min morfar! I can´t stop thinking of you

varför är folk så rädda för att prata, (skvallra kan tydligen alla), men inte prata om sina eller andras känslor?
Det går inte att rymma eller gå ifrån problemen för dom kommer tillbaka med tiden, och bara för att en själv mår bra av det så gör förmodligen den andra inte det..(om det nu finns en andra) ta itu med problemen/ bekymmren som finns och lägg dom bakom så att båda kan gå vidare..
allt skulle bli så mycket lättare då, så snälla. Ställ er upp och visa och stå för vad ni känner, tycker och tänker.

Oftast uppskattar man den personen mer då..

Detta är mitt tycke.. och utifrån mig och nu ska jag hoppa i säng.
natti på er.
PUSS ♥

None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0