du går nedtryckt i två alldeles för grova skor


vari i helskotta tar mina dar vägen, mina helger och inte minst mitt sommarlov?? Hinner inte med nått eller någon längre, det har blivit så på senare dar..  Hinner inte med att göra allt jag vill, som att umgås med alla vänner,( även om jag inte har tid att umgås så tänker ag på er, ingen nämnd, ingen glömd) sanniz, tompi.
 Vi har inte ens tid att åka på semester..
    Jag som hade planerat ..

men jag antar att jag får se det hela på den ljusa sidan.. det rullar in pengar, och den tanken gör mig glad. Och jag ska bara spendera dom på nyttiga grejjer, förhoppningsvis ett eget place, om jag har modet till att klippa av navelsträngen från mamma vill säga.. och om jag har det, då kostar det pengar i fortsättningen, är det verkligen värt det? $
   Undrar om jag någonsin uppfyller min barndomsdröm (?), att bada i pengar som farbror joacim von anka, tänk dig att han en pengabing fylld med pengar som du kan simma i, det låter för härligt =)


Nej, nu ska jag lägga mig, för imorrn väntar ett hård arbetsdag, och eftersom det är söndag imorrn så ser jag hur timlönen växer.. as you see, handlar allt om pengar förtillfället ^^,

Förresten, dagens arbete var inte allt för hårt, jag och Kihlgren låg i varsinn soffa och slappade några timmar, det kallar jag helgsarbete, och det är värt varenda litet öre ^


ciao!

Kommentarer
Postat av: M

I miss you Sofia, tycker vi ska hitta på nåt nån dag då du har tid ;) hehe. Va alldeles för länge sen!

2008-07-13 @ 13:28:11
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0