mina fingrar säger att ransäter är ett segertåg


kan inte säga annat än lyckoruus!

dessa gånger jag har varit och sett honom har varit bland de bästa dagarna i hela mitt liv. 
  Jag hade också ett väldans bra sällskap och många kramkalas med bästa vännen, Rikard! 
Rikard och Krille spelade gitarr och vi andra sångfåglar sjöng och skrek, men jag hade kuuuuuul!!
TACK för en lyckad kväll mina små vänner! 
-
Ni vet vilka ni är ♥

(bilder kommer så småningom)

idag kommer familjen Jonassson/ nordström och Simon, Linda och Kenneth hit, vi ska grilla, spela kubb, åka båt och ring och ta oss lite, det blir mysigt det! :)



nu ska jag lägga mig bredvid tomas ett tag som ligger och sover stött..ska föröska att väcka honom med all min kraft :P

nej ha dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0