Solen i ögonen

                                               
                               

För jag har solen i ögonen.. äntligen har solen hittat fram, även om det bara är för några dar.. jag är nöjd!


Hur ofta sitter man och lyssnar på p4 på radion en fredagseftermiddag då det är varmt och skönt?!
- aldrig, men idag. För idag ska Idilus sjunga, hon är på Olssons brygga i arvika och tävlar, jag och sanna och alla andra måste hålla tummarna!! :)


annars ska man vara chaffis ikväll, det blir nog skönt det, att bara va!
ska skjutsa pappa runt om hagforstrakten sen ska jag nog ev skjutsa sanna och hennes klan till munkfors sen ska jag väl förmodligen hämta dom också, men men.. en lugn och stillsam fredag med fullt upp?!


Jag vill åka till västkusten och meta grabbor, det var alldeles för länge sen.. jag har äkta sommarkänslor, jag vill iväg nånstans.. jag vill jag vill jag vill!

                           


nej, nu ska jag äta, sen ska jag ner till elmontage och hämta tomas (eftersom han inte orkar gå 350m!!)  ^^
sen får vi se om det blir ett dopp i det blå ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0