"sträck ut tungan och säg AAAA" -aaaa


idag har jag varit till vårdcentralen och tagit blod -och halsprover, och fy vad obehagligt det är när de sticker in en topps i gommen så man håller på att spy,, FY! men nu är det gjort men jag kan inte hoppa av glädje. Jag hade tydligen för många vita blodkroppar och höga infektionsvärden så doktorn ville träffa mig så fort som möjligt till morgonen.. DÄR RÖK MIN SOVMORGON!


igår var jag, tomas, steeny och jolin till karlstad och shoppade. jag sa verkligen shoppade. Så mycket som jag hadlade på så kort tid vettutusan om jag har någonsin gjort ^ jolin skyllde på mig och sa att det berodde på mig att hennes pengar bara flög iväg, men vi fick mycket för pengarna :) REA, REA, REA - vi kommer bli som Piff och Puff, eller Bill och Bull nu framöver ( jag blir väl bull jag förstår jag, eftersom inte jag kommer i storlek 170 på jeans ) För det är så jag säger det : Riktiga flickor äter fet mat .. ;) ha,ha..


nu ska det faktiskt inte dröja alls länge tills jag hoppar i sängs, för jag är sjuk, trött och lat, imorrn blir det jobbet!
ha det bra folks!
C ya!

Kommentarer
Postat av: Jolin

Pöh! Så jag är ingen riktig flicka menar du?? Ja lovar att dom skulle passa på dig också om du försökte! :) På tal om att äta, du skulle ha sett mig frossa i Lilians nybakade bullar idag. Och inte nog med det, jag fick med mig en påse med tio styckna i som snart är slut. Så nog äter jag alltid :)

2008-07-08 @ 20:33:16
URL: http://jolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0