Strimmor

Did you ever know that your´re my hero?


Fredag och Lars Winnerbäck närmar sig mer stormkliv.. jag längtar, det ska bli roligt!  Men jag orkade att hålla mig i skinnet med att köpa en biljett. Jag har sett honom live två gånger och nu är jag rädd för att jag ska bli besviken om han inte lever upp till sommarn 2006 så därför är tanken att jag ska hålla mig utanför, jag är nöjd om jag hör honom :)
  Och om jag har fattat rätt så ska Eemms och Jolin också vara utanför och få hela Ransätter ur balans ^
I looking forward to it

och dum som jag var så var jag in till chefen igåt och sa att det fattades persoal på fredag eftermiddag så jag fick stanna till 16 när jag skulle ha fått slutat 13,30..Dum som jag är, men åt andra sidan - övertid ger mer pengar =)


               
                           KUNG


SNART ÄRÈ FREDAG!!
wiiihooe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0