the wind beneth my wings

bad news... det ser ut som att solen är på väg att dra sig undan.. bara för att jag är ledig säkert!
men jag och jolin ger inte upp, utan väntar och väntar. Halv 11 skiner säkert solen och vi kan åka iväg till råda för att sola och bada, jagvilljagvilljagvill!


För övrigt känns det som att jag börjar bli bättre så ikväll drar jag igång med träning igen lite smått, det ska bli skönt! :)
nu är det väl bara att ge gärnet in i det sista.. om man ska ha en chans förståss, vilket känns som om det kvittar mig. Skulle göra allt och vadsomheslt för att slippa det där jädrans beeptestet.. 

jaja, låt det gå som det går så får vi väl se sen,, nu ska jag käka frukost sen ska jag titta efter om solen verkligen har tänkt att det ska gå ifrån oss.. 

kanske ses på beachen sen!
PUSS / S. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0