Den vinner som är trägen, det förlorar som ger opp



-----------------------Gääääääsp----------------


imorse var jag vaken med tuppen, nästan iallafall. Klockan 8 ringde klockan och det var bara att pallra sig upp och göra sig iordning för att sen dra upp till Hagfors egna sjukhus, eller vårdcentral som det heter eftersom det är för litet för att kallas sjukhus.. ja, iaf, jag är frisk men har ett virus (?) iochmed att jag har ätit pencillin så var kroppens imunförsvar nedsatt och har därefter drabbats av en förkylning.. så det enda som gäller för mig nu är varm vätska, vila  och Ipren... 
 
"Min Doktor" är grek och tycker att Islam har livliga fantasier.. som t,ex att Jesus delade månen mittitu och sen när armstrong besökte den så såg han två delar... 
 Det låter knäppt, men självaste doktorn är också knäpp så vad förväntar man sig? ^
Helt besatt var han av pappa också.. ja, då förstår ni hur det stod till ;)

Nu sitter jag och äter spaghetti och köttbullar- (vilken skräll) och dricker coca cola utan kolsyra.. men jag klagar inte, det får gå =)

Annars är det den 23 juli och Solen skiner, och jag $ka jobba! men jag fick en ledig dag i solen igår iaf och så får jag en på fredag, tack vare att Emma ville byta skift med mig idag.. jag tackar och bugar! på fredag iaf bär det av till Sunne vattenpark, Buz ringde igår och frågade om jag ville med, självklart. Då har jag fått löning också.. it´s sounds good!
Sen jobbar jag hela helgen, igen! och jag säger inte vad den ljusa sidan betyder, för det vet ni redan ^^



nej, nu sätter jag punkt.


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0