I tried to be chill but you're so hot that I melted



vad säger ni om att det var 73grader varmt i våran arbetsbil häromdan?
och vet ni  vad det värsta är??- Jo, att det är sant och att jag inte ljuger och har lagt på en pytteliten grad!
73 grader!! nästan kokpunkten ju, jag trodde jag skulle smälta som smör när jag satte mig i,  var man inte redan svett när man satte dig i bilen, så blev man det. Tur att vi lever i 2008 så att det finns AC.... som inte fungerar! ^^,
Ja det var nog nära en "nära döden upplevelse". Herregud, men jag tyckte nog mest att det var komiskt.
och grejjen är det att vi som jobbar i grupp 1 inte vågar säga till chefen att den är trasig för vi är en gånggrupp och ska inte använda bilen, men det gör vi ändå, iiiii smyyyyg. Så det är bäst att inget säga.. men förresten, ska man inte härdas ?! ^^,



nu ska jag på träning, imorrn blire jobb sen blire att åka till karlstad på hamnfestival utan band, men det får gå. =)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0