Baby, it´s fact


Idag har jag gjort två stora utmaningar´.
1. Jag har gjort "steg två" med blonderingen eller färgningen, kalla det vad ni vill.
2. Jag SOFIA LARSSON satte mig ensam på en buss till hagfors från exär! - För det första, hatar jag att åka buss( för man känner sig alltid så uttittad när man kliver på) och för det andra gjorde jag det alldles ensam.. Faktiskt så är jag stolt över mig själv ^^,


Nu har jag nyss kommit hem från träningen, hann bara styrketräna i 40 minuter, eftersom jag träningen hann att börja innan jag var klar på Hårfager, men jag hann att bli svett, klen som jag är! :P
Så nu ska jag snart hoppa i duschen, magen kurrar också!


Imorrn är jag och Heidi bjudna till Munkfors till Sandra och Marina. Vi ska grilla och spela brännboll, det ska ju bli toppen väder också så vad kan gå snett??

annars ska jag tillbringa min helg hos Mormor och Morfar med ansiktet nedtryckt i alla böcker som jag har fått lånat av Johan, så kanske jag lyckas få ihop en uppsats om idrottspsykologi tills på måndag?!



FEST HOS MIG- Den låten gillar jag, roligt att folk lyckas! 
  image108



                              hellogoodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0