Blogg.se

jag förstår mig inte på det längre!!


skrev i det förra inlägget att lördagskväll skulle bli en lugnt kväll, men så blev icke fallet. Jolin lyckades övertyga mig om att följa med dom ut, bara sådär. och jag måste väl erkänna att jag inte är eller var allt försvårt att övertala mig?! :)
så när klockan var fem över nio bestämde jag mig för att följa med dom ut och tjugo över stod jag i duschen, halv 10 var jag klar.. men då såg jag ju dock ut som jag gjorde också, men... 
  Tony som var kvällens chaufför skjutsade mig till hagfors, där vi också plockade upp cherin och jolin och drog sen upp till julia, oboy vad jag hade kul, tack för att jag fick komma!
Vi sjöng men blev nog mer klassat som skrek, spelade gitarr och drack. Och när klockan var halv 5 drog jag till edebäck igen, där Tomas väntade sovande på mig, He was so cute!

Hela söndag låg vi bara, vi bara låg! hela dagen var mer eller mindre bortkastad, men som tur var spöregnade det så man slapp iaf ha dåligt samvete för det.


annars har veckan varit lugn. Har jobbat och stått i, övingskört och bara gått runt och funderat på saker som  händer och inte minst ska hända i mitt liv.. många funderingar och för få svar, helt enkelt!


Nu ska jag dra och fixa nån liten presten till älsklingen som fyller 19 år today!
sen ska jag till körskolan.. -  och idag ska jag ge gärnet ;)


C ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0