I walking on sunshine

har man sett, solen har vait framme nu i snart 1 vecka, är det inte underbart?! :)
jag har iaf passat på att varit ute dessa dagar då man inte har haft skolan att tänka på.. i fredags drog vi till edebäck så fort som vi hade slutat, gick ut och la oss i solen sen tog vi en fisketur, (tomas ramlade ur båten, det tyckte jag var roligt) och eftersom vi skulle vara hundvakt åt Einar och tomas ville see viking matchen så tog vi med honom, åååh scheisse, vad uppmärksamhet han drog åt sig. Täkna sig att en så stor och muskulös hund(som bär ett ansikte som ser farligt ut och ser ut att kunna äta upp vilket djur eller människa som heslt)kan vara så menlös, jag förstår intë. Han är rädd för Zorro, som varken är högre, bredare eller större än Einars lår, bet honom i en av rynkorna i ansiktet och han blev livrädd, för lille Zorro som är en liten hund som max är 2 decimeter hög :P men jag gillar Einar, han är söööt :)

Nog om honom.

Igårkväll drog vi till Exär som vanligt, där mös vi med film, CHEESEBALLS, COKE, kortspel och lite "nattvandring" på stan, men helvete vad myggor. 5 bett på samma fot, vad sägs om det?!

Idag skulle vi ha åkt upp till Heidi och andreas igen för att ta oss en titt på marknaden, men det var alldeles för hett, så det blev gräsmattan och glass istället :)


Nu ska jag äta kucklingfilé, sen ville pappa ha med mig på en cykeltur så det får det nog bli, så kanske jag kan äta chips och dipp med gott samvete ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Vill du vinna en klänning?
Isåfall tycker jag att du ska kika in på min blogg för att tävla! ;)

//Natalie B

2008-06-01 @ 19:26:26
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: caroline

ha en trevlig kväll!
Carro

2008-06-01 @ 20:50:47
URL: http://carrobruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0