if I could turn back time


ja då var det måndag och det betyder att begravningen har varit och sen har det varit helg.. både glada och ledsna miner!

begravningen, var det mest plågsamma dag i hela mitt 18åriga liv men också den finaste!
allt känns så overkligt, jag kan inte fatta att du är borta..
JAG SAKNAR DIG! - Vi Saknar dig!
Om alla bara visste vilken underbar person du verkligen var, om alla visste vilken underbar morfar och farfar du var!! 150 personer på begravningen, det måste betyda nått...
 Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, Om man kunde dra tillbaka tiden..
                             ♥  ♥ ♥



lördag var det lagfest men jag tycker inte att begravning och lagfest hör ihop så jag var bara med som ett bihang.
Det blev en cider men inte så mycket mer, några magskratt då och då och tydligen så har man gått och blivit Robins modell också.. om jag ändå bara fick kasta den där jädrans telefonen i uvån, jag hade en så stor lust att göra det, men vad vore lagfesterna utan robin och hans dyrbara och värdefulla telefon.. hans värld skulle ju gå under! ^^,

på söndagsmorgon var jag uppe före tuppen, klockan 05,45 ringde klockan och jag var pigg som en mört, men att man hade lagt sig halv 2 den natten satte ju sina spår.. jag trodde jag skulle somna på lunchen, och inte prata om eftermiddagen.. den gick tungt må jag säga men som ni märker så överlevde jag! :)

och idag är det måndag och jag har jobbat, mellan 12-4, perfekt tid det,, sådär lagom länge :)
sen drog jag till pekås på inventering å hej vad go fikan var, ja tror ja stôrter, (som mormor säger) ^^,


Nu börjar klockan bli mycket och sängen ropar, dags för att hoppa till kojjs..
imorrn väntas en dag i sunnemo med farmors mat. Köttbullar som är större än pingisbollar och mos, det är farmormat det! :)
ska även försöka att börja träna igen lite smått efter sjukdom, begraving, skolavslutning osv. och jag hoppas det går vägen!

nej, natti på er gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jolin

<3

2008-07-02 @ 19:59:48
URL: http://jolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0