Livet är inte ens dans på rosor

det har jag nyss fått bevisat..


nu har jag nyss kommit hem från träningen, idag gick det tungt må jag säga. Hade för mycket av det onda i tankarna, var nämligen och besökte min dödssjuke morfar  tidigare idag. -vilket gjorde mig deppremerad, ledsen, fick dåligt samvete och en jävlans massa tankar att bära på, allt på bara en sekund! 
och ljuset som en gång, ja, senaste igår bar mig fram och fick mig tillochmed att gå upp på mornarna, ljuset som fick mig att känna som att sväva på rosa moln.. det ljuset finns inte längre, inte idag, inte imorrn och inte framöver!
Idag har tårkanalerna blivit väl använda..


NEJ, ska försöka vara possitiv.

Imorrn ska jag till halkbanan, ska bli kul men jag är lite nervös. Jag lyckas säkert med det som är omöjligt.. Tro mig ;)

nu ska jag äta upp min yoghurttallrik, slänga mig i duschen och sen ska jag träna inför samhällsprovet som jag ska ha på torsdag! Wish me good luck!

VAD VORE JAG UTAN HEIDI? ♥

image103
                                          
                                                       


                          Får heller inte glömma kärleken- Du lyser upp mig dag! ♥
image104

                                                                 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0