Sill och färskpotatis

förstår mig inte på bloggen längre, hur och vart hittar man alla andra?
förr gick man ju in på blogg.se sen sökte man ju på hagfors osv. men vart har det tagit vägen?!
 Den som vet kan väl hjälpa mig... (?!)



igår var det midsommar, vi var i Ås hos Franke. Mysigt gäng och vi hade kul, Jag hade kul.. nästan spiknykter :)
Cherin, Tomas, Andreas, jimmy och Jolin gjorde midsommarstången, jag började på en ring men det funkade inte eller blev som jag ville så jag gav upp. Jolins blev ju så himla prefekt och då blev jag sur så jag satte mig på trappan och hejjade på istället ^
   Sen kom det fler och natten blev lång för många, men duktiga som jag och tomas var, cyklade vi till sunnemo i tid, innan tomas hann att blev dretfull och tro det eller ej, men det gick bra, bättre, bäst och med Lilians nya räcer var vi snabbt hemma och där var det folk och ståhej måste jag säga, den ena var fullare än den andra... men det var kul, vi gjjorde frågesport och satt och drack lite till sen gick vi och la oss. Trångt men mysigt ^^


Nu sitter jag i edebäck, jag väntar på att Tomas ska spela sig nöjd på cs för ikväll så  vi kan dra oss in till Hagfors och köpa gooOsaker.
  Ikväll blire lungt och vi ska fråga J & T vad dom ska hitta på..


Förövrigt saknar jag heidi så jag tror jag spricker.
 Jag saknar dina dumma idéer och ditt härliga humör, kom hem nu ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0