Smile like you mean it


det var ett tag sen man skrev, hmms, men bloggen hade tydligen blivit flyttad och jag fick nyligen reda på hur jag skulle göra för att kunna logga in :)

vad har hänt??- JO

Rikard fick körkort igår!

I fredags var jag och Heidi var i munkfors och festade med Björn Gustavsson....Önsketänkade iaf ;)
Marina grillade, Sandra och Louise åt och jag och Heidi tog resterna, som vanligt, allt i sin ordning! nån brännboll blev det inte eftersom vi fick ta bussen till munkfors..
På natten kom morbor och hämtade mig och vi åkte och sov hos mormor och Morfar.

lördag kom släkten dit och trodde på "en tur i oturen" men någon sådan blev det tyvärr (?) inte..

Söndag slappade vi bara vid lissbroa, men nått dopp blev det dock inte, blåste alldles för mycket. Sen åkte vi upp till pappi i stugan och grillat :)



Annars är det inte mycket kvar nu, revy, bal, utspring och en jädrans massa prestenter och rosor som ska ges :)
nu ska jag äta, sen ska jag till körskolan..

C ya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0