money, money, money


första dagen på jobbet, vad säger man??
Jo, jag tror att jag kommer stortrivas, grupp 1 är som en enda stor familj och där har jag många mammor må jag säga och vad gör man inte för mer än hundralappen i timmen?

Nu gör jag två dagar framöver sen är jag ledig hela helgen och sen gör  jag en kväll på måndag, och då börjar allvaret.


Förövrig är jag sjuk, har feber och är dödsförkyld. Näsan är igentäppt och jag orkar inte andas, jag orkar inte ens prata, miiiiiiitt liiiiiiv gååååår uuuuuundeeeeeeeeeeeer.  Och om jag ska vara ärlig så får jag lite dåligt samvete att jag är med och tränar, men jag kan inte och jag får inte för min förståndiga mamma!


Nu ska jag ta mig nått att äta, sen blire duschen och sängen för snart ringer väckarklockan igen.


Imorrn spelar Schweden igen, och då hoppas jag på seger men jag är nöjd bara jag får se henke i Tv:n nångång då och då ^^,


                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0