allt för att göra dig lycklig


oh helga natt, en sån natt!
oj, vad jag hade kul och det är ett under att jag och emma lever idag,
haha, ja eller emma rättaresagt, trodde f*n att Rickard skulle strypa henne,slänga laptopen i huvudet på henne, eller ja ta livet av henne helt enkelt! tack vare henne känner jag av lite träningsverk
i magen, tro det eller ej. Ett tecken på dålig tränad kanske, men också att jag hade kul!
   När Dennis och ante skulle hem passade jag på att följa med, Alltid trevligt med lite sällskap,
speciellt på natten! - nej tack, jag vill inte med er till expert! ^^,
 klockan halv 6 imorse kom jag hem, öppnade dörren och där stod pappa
som skulle åka till jobbet! men det är så det ska va..
  Timmarna inatt gick snabbt, tomas skulle ju ändå inte sova hos mig så vad skulle jag hem och göra?!

men som vanlig kom det tråkigheter i slutet! jag fattar inte, vart är världen på väg?! ta grejjer. att stjäla är fortfarande ett brott i dagens samhälle 2008.
   En dag träffar man kanske på fel person och då går det inte att torka tårarna,
säga förlåt och komma med en massa bortförklaringar eller skylla på andra.. DET HÅLLER INTE.
   så om man inte har haft en tanke på att sluta upp så gör det,
 ställ er upp, stå för vad som har gjorts, lägg på locket och börja om från början, starta ett nytt liv..
allt blir så mycket lättare då, för oss alla.

jaja, hur som helst, gjort är gjort, men glöm inte bort att det alltid finns två versioner av allt,
-tro inte allt du hör, döm inte allt du ser, säg inte allt du vet!  

BARA ETT TIPS, eller två!

men iaf, TACK FÖR EN BRA KVÄLL OCH NATT! allihop!  =)



Nu har Sara och Samuel nyss åkt, åååh vad han är söt!
kanske kommer en bild nån dag framöver.
nu ska jag äta sen ska gänget dra upp till anders och börja lite smått,
sen bär det av till Lionsgården! Jag hoppas på en bra kväll!

/ s.

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha :) det är faktiskt ett ubder att ja lever :) trodde ja skulle dö idag, så bra har jag mått =p

2008-03-01 @ 18:14:43
URL: http://ackselsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0