Buster Stalet cup


nästan nyvaken och läxor och inlämningsuppgifter är klara för inlämning,
dock ingen träning- fortfarande sjuk och alldeles för trött för att orka
göra allt som skulle ha gjorts ikväll, men nu är det avklarat och det känns skönt.
PLUS att jag klarade historieprovet över alla förväntningar, man kan ju inte va annat än glad!
ett omprov mindre :) sen var det ju matten då, men det är ett kapitel för sig ^^ 

Mora cupen med U-laget elle inte?? orkar inte bestämma mig, hjälp?!
är det värt att åka upp dit för att sitta på bänken+ betala 350kr, isf har jag bättre saker att spendera
min dyrbara tid på. Risken att jag får sitta är ju ganska hög.
Men om man ändå tänker, jag får med mig Fint sällskap, Heidi och Bella
sen får jag ju en Buster Stalet cup t-shirt ;) sen är ju gemenskapen, skit samma om man får spela?
allt handlar ju om att ha kul, och det kommer ja få, även om jag inte får spela!
 hmmms, Jag vet inte, men jag tror att jag blir med :)
sen var det väl inte hela världen om jag sitter på bänken,
 när man har det sällskapet som jag kommer få och nån måste ju sitta på bänken också..
huvudsaken är ju att vi vinner!

f*n vad jag blev possitiv helt plötsligt! å f*n vad skönt det känns :)
nu kom tompi! ♥
natti friends ♣


[9]

Kommentarer
Postat av: Madelene

Härligt med lite positivitet, Sofia ;)

2008-03-05 @ 22:37:26
URL: http://madelenee.blogg.se
Postat av: bella

Du SKA med Fia! Vi får kul på bänken också :)

2008-03-06 @ 00:02:59
URL: http://bellsibullsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0