Damn


jag spyr på all teori som ska läsas för att få körkor! tänk vad pengar och energi man lägger ner för att få ett fult, litet rosa kort, som säger att du får köra bil! varför ska man ha körkort när man förhoppningsvis har två ben? tänk om det inte fanns bilar över huvudtaget, då var man tvungen att gå, tänk vilken motion och kondition man skulle ha,,
-nej tacka gud för att det finns bilar som rullar så man slipper röra på fläsket i onödan!

men faktiskt så längtar jag lite till barmarksträningen.. förlåt om jag förvirrar er, men ta in det ni vill...


nu ska jag sätta mig och läsa lite i teoriboken, nu ska det matas in så jag kan få en uppskrivningstid nån gång, fast jag erk'änner att det känns lite onödigt eftersom jag förmodligen aldrig kommer få körkort.. men jag ska lyckas, man får väl skriva provet mer än 5 ggr va??


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur är det möjligt att kunna längta till barmarksträningen? Haha ^^

2008-03-27 @ 17:18:34
URL: http://malin11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0