Do you know,do you know?


blir ingen ledig dag imorrn heller. Här ska det jobbas!
men jag får skylla mig lite,lite,lite grann själv, att jag inte har jobbat mer effektivt.
men nu har jag fått lånat en mycket bättre bok av sara så nu ska det gå undan, så jag slipper sitta i skolan tills fyra imorrn! för jag ska till körskolan sen ska jag hem och fira den STORA dagen ^^
sista dagen som 17årig! grr, ålder skrämmer mig!


jag har nyss fått en present.. av Markus! en jättefin ljuslyckta som man kan ställa eller hänga på väggen om man vill, och ännu finare var den för att markus har ett så gott hjärta, ett hjäta av guld, verkligen!
TACK VÄNNEN!


nu ska jag skriva klart allt, sen ska jag låta tomas få färga och göra slingor på mig. Shit vilket ansvar jag lägger på honom egentligen, men jag har väl bara mig själv att skylla om det blir misslyckat, men jag vet faktiskt inte om det kan bli sämre än vad det redan är?! ^^

nej, tjillivippen vettja!


Miss Lyckad eller Misslyckad?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas boken var bra :) Jo, har du gjort de här 4 frågorna, vård i livet slutskede som ska vara inne imron? Däääääääm! Jo du, imorn är ingen vanlig dag, för imron ä fias födelsedag, hurra, hurra, hurra! Eller den är om rättaresagt 2 timmar och 20 minuter :P Grattis vännen!

2008-03-13 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0