Du är som sodastreamad oboy


längtar efter duschen nu, efter att ha tränat lite.. men Fibben badar vilket betyder att han är lite bakis ;)

Jimmie, daniel oxh EvaLena kom nyss, och snart kommer väl resten av familjen F, vi ska äta PÅSK mat, eller nej fläskfile och pommes, men det motsvarar påskmat för tillfället! ^^
Jag och tomas har äit pommesfrittes varje dag sen tordsdan och det sätter ju sina spår, tyvärr. men jag har fått ett nytt måtto, MAN LEVER BARA EN GÅNG och vem säger att man måste leva som smal eller vältränad osv. Jag äter och mår gott, tränar när jag känner för det. Varför ska man göra andra nöjda? är det inte att må bra själv som är det viktigaste?? hmm, många funderingar och tycken.. men det är mitt sätt att se på livet.. Var dig själv och njut av det!!


nej, nu ska jag duscha!

SEE YOU tonight :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0