Gläntan «


Kortdag i Karlstad, men studiebesöket var mer än intressant,
och det lät på Gun som om hon skulle föröska fixa praktikplats där
nästa sjukhuspraktik som för min del kommer bli i trean..
  Kommer nog bli kämpigt eftersom det är många av patienterna som har
en obotlig cancer, och eftersom jag vet hur de anhöriga känner sig så kan man nog kanske
kunna fälla en tår eller två, men det är helt acceptabelt och göra det, det gjorde de också
i vissa fall, men det skulle vara mycket lärorikt och intressant att vara där, men som sagt
det är ett helt år kvar så man hinner nog ändra sig några gånger...

Nu ska jag lägga mig en stund, så jag är pigg ikväll när Tompi ska bjuda ut mig =)
det kommer bli mysigt! ♥ goOooding..


Förresten, markus lever! bäst för dig :)



nej, nu ska John blund få komma och hämta mig!






Kommentarer
Postat av: Madde

Japp, jag kommer hem idag :) Så Markus är nog upptagen hela helgen. och, klart han lever för bövelen!

2008-03-07 @ 15:08:53
URL: http://madeleeiinee.blogg.se
Postat av: Madde

Okidoki, trodde du ville va ensam med Markus... Var därför jag skrev så. Tror Markus kommer ha fullt upp med repning och spelning den här helgen :( Annars hade vi kunnat hitt på något ju.

2008-03-08 @ 11:58:10
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0