helgen


Fredag: Efter att tomas hade slutat jobbet kom han och hämtade mig så åkte vi till edebäck, för vi skulle äta tårta, jag tror att vi typ firade John för att han överlevde(!) =) sen bjöd Tomas ut mig, sen åkte vi hem och tittade på Lets dance och mös som bare den!

Lördag:  Då skulle tompa spela match i exär så vi åkte dit, men först hämtade vi andreas och heidi,
medan vi väntade så bjöd jag nicke och heidi på fika! schyst! När matchen var slut åkte vi hem till Familjen Fridberg och åt very goodie food, hasselbakspotatis och fläskfilé. Sen drog vi upp till exär igen för att kolla på melodifestivalen med Heidi och Andreas...efter det drog vi till AiyaSofya och tittade på folk, som te.x på knottfrid.. haha.. after that drog vi hem och sov..
S,T,H,A = fantastic 4 som Heidi kallar oss =)
Vi Tycker om er!

idag Söndag : jag och tomas ska snart börja riva tapeter eller ja först ska vi tömma rummet, och det lär ta tid,, SNIGELFART!!!! 

C ya !

Kommentarer
Postat av: Madde

Ska du tapetsera om ? Måste hitta på något snart =)

2008-03-09 @ 13:44:45
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0