I know what real love supposed to be


shit va många det var som hade svarat på gåtan.. int! Martina (the one and only) gjorde ett tappert försök, svaret var tändstickan.. själv tyckte jag att det var så-där-lagomt-kul =)

usch, vad jag är trött. benen är alldeles spagetti och magen är alldles för stor, men vem orkar unvika mammas brunsås med vitlök, sjömansbiff och ris? - inte ja.. 
 Nu sitter mamma och skrattar så mycket hon orkar, åt Rent hus, hon tycker att en den ena tanten där ( hon med glasögon och blont hår och ser ut som häxan hedvig, hon som näsan växer på varje gång hon inte vet vad ett ord betyder, ja ni vet vem jag menar) är så knäppppp! men det är att mama ibland också, vi kan faktiskt ha j*vligt kul tillsammans!


Imorrn ska min T laga mat åt mig tills jag kommer från jobbet klockan 9, (vilket han ALDRIG har gjort förrut, han brukar fråga mig om han får men han gör det inte!) vi får väl se om det blir nått imorrn då men gissa om jag blev paff när han frågade? =)  men han är go iaf , Tack för presenten också goooOooding ? 


skönt och se rikard också, och eftersom vi sällan pratar med varandra i telefon så känns det så otroligt skönt att se honom, MIN VÄN! 

         
         



Kommentarer
Postat av: malin

Ann-Britt har rätt om att hon ser ut som Hedvig! :D

2008-03-19 @ 23:12:58
URL: http://malinericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0