LångFreda!


vilken morgon, vaknade typ halv 8 och orkade inte somna om, tomas han snarkade han och det fanns inget att titta på på tv:n heller! så jag låg och tvinnade själv, tomas vaknade och blev jättearg!! ^^ sen började Våra bästa år vilket egentligen borde heta `våra sämsta år´ för det är verkligen så dåligt så det blir bra.. ett program man måste se om man är hemma på vardagarna..
sen ringde väckarklockan och det var bara att gå upp och börja laga mat till maria och c:o som skulle komma 11. Go mat blerä!

jag fick paket, först fick jag en blombukett av linus som jag tror han hade gjort själv, mem den var fin :P sen fick jag en dikt som var lika lång som jordens ände och ett kuvär, LEDTRÅD 1 - två streckgubbar + en bil, den andra ledtråden får jag inte reda på förrän på måndag, jag fick inte öppa det kuväret förrän då =) fårstår inte vart hon får allt ifrån.. men jag antar iaf attt de två gubbarna var jag och tomas ocha tt vi ska åka någonstans.. spännade ;) 

snart ska jag börja göra mig iordning lite smått, sen ska jag ev upp till becca med Jolin och Cherin, sen ska vi till frank en sväng och sist med ABSOLUT inte minst, huvudfesten uppe i exär, det ska bli kuul! 
 Har ju lyckas övertalat nicke att komma dit, då kan det inte bli annat än roligt!
synd bara att Heidi inte är hemma! :(


ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0