Lycka blandad med orohet


nu sitter jag hos pappa, jag försöker få ta i markus,
men han svarar inte. Jag börjar faktiskt bli orolig, måste fråga madde om hon
har pratat något med honom sen han åkte från trysil så jag kan sova skönt inatt.
Man vet ju aldrig vad som kan ha hänt!

--------------------------

Sô är tomas gooo, fick en sött sms av honom nyss,
vilket bara gör att jag älskar honom ännu mer.
Får vänta ända tills imorrnkväll innan jag får träffa honom,
jag tror att jag snart spricker om jag inte få se honom, men han skulle
ringa en pling innan han skulle hoppa till sängs, det är det närmaste jag kommer
homon ikväll så det samtalet ser jag framemot =)


nu ska det inte dröja länge tills jag ska lägga mig heller..
Jag blev så avundsjuk på Gila när hon berättade att hon hade haft en skön nattsömn
och att hon kände sig riktigt utvilad när hon vaknade och hennes tips var att lägga sig tidigt 
så det ska jag testa för det har jag nog aldrig känt!
Go natt på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ringde han aldrig eller? Han kom hem vid halv nio iaf :) Och då var han helt slut i kroppen...

2008-03-07 @ 08:13:14
URL: http://madeleeiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0