nedräkning i minuter

tills jag får komma hem.. nu sitter jag i skolan och väntar på att markus ska sluta och att tomas ska komma och hämta oss, han slutar också till 4 så vi passar på och åker med, så kanske jag kan få en puss eller två också =)

sen blir det en massa skolarbeten, om jag har lämnat in allt på torsdag så är jag ledig på fredag, men jag funderar på att prioritera lite, om jag är klar med det mesta tills på torsdag kan jag ju bara gå hit och göra nån uppgift och sen gå hem och fira 18 årsdagen =) som ser ut att firas med heidi och andreas. Funderar på om jag ska laga ihop någon smarrig mat att bjuda på.. men vi får se om energin finns och om vi överhuvudtaget ska hitta på nått.. Vi får se.

sen på lördag blir det Arena i storstan ^^
leget ska få invigas i baren, eller baren ska få inviga leget?!



magen kurrar.. undrar vad jag ska bjuda mackisen på för en god middag,
köttbullar och makaroner kanske? strålande idé. Hoppas det duger =)

nej, nu ska jag dra mig neråt mot skåpen.. ciao

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja , gud va snäll du är som hjälper han då ;)

2008-03-10 @ 17:08:16
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se
Postat av: M

Hur blev de med kalas? :P

2008-03-10 @ 17:56:16
URL: http://tgrr.blogg.se
Postat av: Madde

Fyller du alltså år redan nu, i Mars? Markus sa att du fyllde i maj.

2008-03-11 @ 09:48:46
URL: http://madeleeiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0