Nöjjes



äntligen hemma från Karlstad, hemfärden var pest och pina^^
hahaa, efter att ha fått ur mig en hel del vätska och mat och gett fåglarna lite blev jag som en ny människa och vägen hem efter molkomkorset gick galant ^^

nej, usch! haha :D

det blev aldrig arena heller..... men nöjjes, rätt stolt över att jag kom in på 20 :D
det var så kuuuuuuuuul! mer, mer, mer! ^

sen blev jag uppvaktad av sanniz och viktor, dock ingen tårta men spagetti och köttfärssås och en stor skål med gosaker, när ni ser skålen förstår ni varför vi var tvugna att stanna i molkom! =)



nej, snart kommer det folk hit och ska fira mig,
MAT!


                     


image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0