OM MEJ

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: jag och Tompa
Såg dig gråta: Tompa
Fick dig att gråta: Morfar
Fick dig att börja skratta: Jessika, Johan och Therese
Du gick på bio med: oj, De var nog med Tony, Julia och Tomas.. saw 3 för typ 1000år sen
Du gick på stan med: Malin, Heidi, bibby & tomas, men ska dit imorrn igen med klassen.
Skickade ett e-mail till dig: ingen aning
Skickade ett sms till dig: Sara

FAVORIT:
Rum i huset: Tv rummet eller mitt rum
Typ av musik: jag är så gott som allätare
Parfym: har många favoriter men Paris Hilton, Nina Richie och Naomi Cambell hör till topp 3 
Dricka: Coke
Godis: Choklad
Tidning: Veckorevyn
Film: The green mile, eller Gustav 2
Skådis: Chad michael murray eller persbrant
Djur: Dog

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nope
Köpt någonting: nää, eller räcknas en Snickers? 
Varit sjuk: jag är förtillfället
Sjungit: yepp
Sagt "Älskar dig": nää
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: nej
Träffat någon ny: Nee
Kramat någon: jaa
Kissed someone: det är nog tompi
Ätit: har nyss ätit korvstroganoff, frukost, lunch å mycket mer därtill

-*-----------------------------------------------------

Nu väntar jag på att Markus ska ringa och berätta om han komemr till mig eller inte,
han var i trysil när han ringde förrut och han skulle snart åka hem,
hur länge tar det dit bort med buss?
aja, under tiden jag väntar ska jag sätta mig med läxor, ska skriva typ en
uppsats om droger, beroende och missbruk.. ganska intressant faktiskt! men drygt..

Imorrn ska jag till karlstad med mig härliga (?!) klass, vi ska till gläntan på studiebesök.
gläntan är en avdelning på sjukhuset" vård i livets slut" det ska bli mycke spännande tycker ja,
sen blir det förmodligen chicken nuggets på Mcdonalds eller friterad kyckling på Nya peeking! yammi!

nej, nu ska jag sätta mig med uppsatsen.!

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0