PÅSK

Fredag kväll:
Efter många om och men drog jag upp till becca, när gjorde vi oss iordning. Tony, Albin och rikard spelade guitarhero hela kvällen men vi drog oss vidare till frank. Där åt vi pizza som om vi aldrig sett eller fått mat förrut, gött varä!
sen drog vi till hårfager, åå hej vilket liv det var, och jag måste lägga till att jag och Pär är så j*vla bra på att bugga, det är så j*vla kuuuul! Sen drog alla till byn men dit ville inte ja så jag, sandra, jolin,cherin, Hampe och markus stannade kvar hos helen :) men sen skulle cherin och jolin hem och då kom sandra på att vi skulle till byn, så dit åkte vi, hon gick in men inte jag.
1:a- all alkohol hade gått ur mig 
2:a- betalar jag inte 140 kr för 50 min. Men det gjorde sandra dum som hon är ;) 

så Lilian kom och hämtade mig så satt vi där en stund och väntade på Tomas och alla hans vänner.
sen åkte vi hem och möös! 

Lördagkväll:
Ikväll blire nog lungt iaf, orkar inte 3 dagars, vet inte heller vad det tjänar till om man inte är på rätt humör. Så jag, tomas och tobbe ska åka hem upp till Jimmie och se på hockey sen ska vi nog laga nån smarrig mat ^^ 
Vi ska mysa ikväll med andra ord! 
Blir nog ett eller två one tree hill avsnitt också! can´t live without it!

Imorrn är man på G igen! hoppas att det blir med rätt folk, gäng (?)  + tjejjerna (som jag inte har umgåtts med på år och dar) då kommer det bli en riktig kul kväll .... i baren ;)  
Ha det så kul ikväll girls! ♥  kommer Kanske bort en sväng, har inte bestämt mig än.. 
 


image55
 


Kommentarer
Postat av: Lexie

glad påsk :D

2008-03-22 @ 17:35:39
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-22 @ 17:36:25
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja fik bara betala 60 kr :D

2008-03-24 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0