"So sorry, forgive me"


äntligen klarade jag Fas A, dock efter 3 försök, men det var tydligen inte så pjåkig.
Skönt att klara den iaf, and I´m still glad .. överlycklig för att ha klarat en del av teorin, då har man inte mycket att glädjas år här i livet.. men det har jagg om man tänker till, jag har en hel del faktiskt. Underbara vänner, En UNDERBAR familj, en familj som verkligen bryr sig om en och ställer upp i ALLA väder (inte alla som har) och sist men absolut inte sist en underbar pojkvän.. jag har allt man behöver rättare sagt, så jag jag inte klaga..


snart ska jag snart hoppa i duschen, har inte duschat än sen träningen, det är skönt att göra det sista man gör innan man lägger sig tycker jag =) men jag ska hjälpa Mamma Lilian att måla lister innan jag sluter min ögon för dagen. Jag tycker det är kul att måla faktiskt.. anlita mig vettja ^ 



Det enda jag vill just nu är att snön ska bort och att marken tinar upp så vi kan göra vollyboll planen som morfar vill ha.. Nog för att han inte kommer att kunna använda den, men han ville att  vi ska kunna göra det så vi har bestämt oss att göra den för hans skull.. Vi har tillochmed namn på den..
jag tycker om morfar Gustav!


Ska kila iväg och titta på slutet av hockeyn..
ciao

Måste bara lägga till att Heading Back Home är bra, de är det enda mina öron vill höra just nu ...
M e s s e d   u p


-------------------------------------------------------------




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0