Svara på frågan..

snart har jag firat födelsedag i en vecka, för att bli exakt så får jag fått prestenter 7 dagar i streck, eller ja det blir 7 imorrn och sammanlagt blir det 8. På fredag ska jag bjuda maria, pierre, moa å linus på mat,vad ska man bjuda på nå för nån delikatess? *funderar så det knakar* känner jag mig själv så blir det nog kyckling av nått slag, hoppas det duger, linus uppskattar det säkert alltid någon :)

imorrn bär det av till tranan, ska ut på praktik nu i 6 veckor, det känns underbart att få slippa skolan ett tag. Första måndagen på länge som jag inte behöver träna på prov eller göra nån läxa när jag lägger mig. GÖTT!
lite nervös är jag faktiskt men som tur är har jag mama med mig :) jag har tur ! förra året när jag skulle praktisera på sättragården var det mamma som var chifen så jag slapp ringa och fixa all dret som ska fixas innan själv, och nu har jag mamma med mig på tranan också för att hon har bytt jobb, ibland tror jag faktiskt att gud finns.. eller ja.. TACK MAMMA! ^^,

imorrn kommer den feta släkten på pappas sida och firar mig. Vi ska lyckas få in alla i hans lilla lägehet, tur att farmor är så liten och skrynklig så att hon inte tar nån plats :) sen kommer anders, eller malin iaf för jag tror att anders skulle jobba kväll, annasofie o krister, albin o emma, faster och tor, faster å janne, och farbror Per och Lisbeth, Tomas och farmor såklart, kanske inte så många ändå men i pappas lägenhet kommer det bli trångt,men ska man ha prestenter så måste det gå ^^

nej, nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag lägga mig och titta på en film kanske, kommer bli en lång dag imorrn, börjar sju.. Hoppas alla gubbar och gummor är söta och rara, då kommer dom här 6 veckorna gå bra.. håller tummarna :)



35. Ibland känns det som om jag har varit med om detta förrut..
36. Ibland känns det som om jag har varit med om detta förrut..

:D

Vad bör man tända först om man vill tända både ett stearinljus och värmeljus?

Kommentarer
Postat av: M

veken? ^^.

2008-03-17 @ 21:54:43
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0