thank you for all that you´ve done for me


jag gillar verkligen låten med Amy Diamond och inte minst Charlotte Perrellis, den är grym så rätt låt vann, absolut! den är rolig att dansa till också ^ 

så är man sjuk,,, IGEN, vet inte varför jag aldrig blir riktigt frisk..hmm, det är tråkigt men ska väl föröska träna lite ikväll iaf, bäst att inget säga till mama :) nej vi har inga hemligheter för varandra!


nu sitter jag hos tomas, han är i skolan och jag är ledig, känns underbart, iaf att jag är ledig men inte att tomas är i skolan.. men imorrn börjar praktiken också, det ska bli kul men jag kan ju inte ens koka kaffé så mama ska få lära mig sen ;)


Då har man börjat planera för nästa helg, om det blir som tänkt så kommer det bli en  aprak  askul helg till helgen också!! jag viiiillll! :)
18 är en underbar ålder... mycke bättre än vad ja trodde, nu är det bara 19 och 20 kvar, sen får det vara stopp!



Kommentarer
Postat av: Heidi

Charlotte rocks! ;D

2008-03-17 @ 13:08:31
Postat av: M

Jag åker imorron efter skolan. ve 4, men vi flyger inte förrän på kvällen :P Jepp de ska jag göra, du också och ta de lugnt till helgen ;)

2008-03-17 @ 21:42:00
URL: http://tgrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0