tjoho jag är äntiligen hemmaAaa


efter många om och men tog ja initiativet att gå hem,
Jag gjorde allt för att slippa gå, trodde jag?! men till slut beslöt jag mig för att använda benen,
direkt när jag visade trynet utanför dörren började det spöregna,, men det är väl typsikt,
fast med min tur så blir jag faktiskt inte ett dugg förvånad.. Just my luck!
  men jag gick, jag uu vad jag gick och nu är jag hemma.. om benen är glada så är jag glad =)

och egentligen skulle ja ha haft historia nu men eftersom vi hade håltimme 1,5 timme så gick jag och min kära vän Gila  till Marita och frågade om vi inte kunde få gå hem, och det fick vi. Om vi satte oss och tittade på en film på 25 minuter som resten av klassen skulle göra på lektionen sen,och ängla barn som vi är så gjorde vi det =)
   Jag tror att jag och Gila har kan man kalla det dispans eller fördel (?)  hos marita för att vi är de enda som läser historia A i op 2 Med EN STOR främmande klass, ibland lönar det sig ^^ ett stort tack till dig iaf!

därför ska jag lägga mig en stund och samla på mig krafter till skolarbeten och träningen sen!

/s.

image47

Kommentarer
Postat av: Jolin

Snart blir du stor Sofia. Hur känns det? Två dagar kvar =)

2008-03-12 @ 17:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0