trötta ögon och en trött hjärna


nu efter allt skolarbete hit och dit så har jag äntligen nästan allt klart och lite ro i kroppen, nu ska jag hoppa i duschen vilket jag inte hann att göra när jag kom hem efter träningen.. tro det eller ej, men skolarbeten har stått överst på schemat hela dagen, och tack vare martia så hann jag t.om att sova en stund, vilket faktiskt hjälpte, jag fick mer energi och mer motivation till att göra läxorna, så dagens ros går faktiskt till marita, (utan att fjäska!!)

och bara för att jag är klar med allt i psykologin så fick jag sovmorgon även till morgonen, det tackar jag för!
Den här veckan kallar jag slapp om man jämför med alla andra, jag kommer inte ens ihåg när jag hade en sovmorgon sist, så denna veckan har jag faktiskt tagit vara på och njutit, tråkigt nog så har det regnat, jag som hade beställt sol och värme, men med min tur så naturligvis Regn och mörka moln!
det får mer än gärna vara det nu, om någon bara kan lova att det blir en fin, varm och solig sommar.. då ska jag inte klaga nått mer på vädret, men vem lovar??!


nej, natti på er vänner, sov gott och dröm sött, som man säger.

om jag inte lyckligtvis vaknar av Tomas väckarklocka till morgonen och han ligger vid min sida så ska jag ägna alla mina tankar och drömmar åt honom inatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0