Vi har mycket att lära av guldfisken



så har jag världens goaste pojkvän,,  Mmm, vad han är go!


denna veckan startade katastrofalt dåligt! hela veckan kommer bli en IG vecka,
 men det är väl alltid kul med lite variation?
historia prov idag som gick käpprätt rakt ner i Uvån, men vad kan man begära om
man inte ens har läst i boken (vilket läraren t.om rekomenderat att göra) eller tränat in frågorna,
men men, skit samma. Nån gång lär väl det andra IG:et komma ! tiden är inne ..

Imorrn är det matteprov så jag ska dra till domus och köpa dumle sen ska jag
upp till Ida och sätta igång hennes hjärnceller, hoppas det finns kapacitet ;)
 sen blire träning men ja ska inte va mää, för jag är sjuker.. töligt med det är så
livet är.
     DIV 2 nästa år också, bra jobbat girls, härligt år om ni frågar mig =)
sen tycker jag att vi satsar på LAGFEST till helgen, perfekt avslutning !! :) 


                                  
                                     Laget med draget ^^
                                                                    

nej, nu ska jag dra mig bakåt!
tjooohej!




[11]













Kommentarer
Postat av: Madde

Du ska se att du lyckas få G på det ändå ;)

2008-03-03 @ 22:59:55
URL: http://madelenedavidsson.blogg.se
Postat av: Marika

"Laget med draget" kan vara den mest pinsamma låt jag någonsin hört och varit med o sjungit. :P

2008-03-06 @ 13:54:52
URL: http://mariikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0