work


Någon som har Beccas nummer? det försvann tydligen när jag bytte telefon.
och jag måste ha det om ja ska fixa jobb till henne  nån dag.. ska lägga in ett gott ord eller två =) Igår var det brist på både personal och vikarier för att vi har en gammal och sliten gubbe som är på väg att somna in och då måste någon sitta vak.. och då tänkte jag på becca, så kan man ju alltid hoppas att jag får jobba med henne =) ALLTID roligt med lite yngre folk! igår var jag med Linda och Emma en litepyttestund men alltid något!

nej nu ska jag dra till jobbet, eller ja först till toaletten och borsta gaddarna, sen ska jag packa väskan Sen ska jag dra =)

C ya!


Kommentarer
Postat av: Bekah

Är de mitt nummer du söker? ;)

2008-03-20 @ 11:44:02
URL: http://bekah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0