16 maj

länge sen jag skrev här men det har liksom bara inte blivit så. ahr väl inte så mycket at skriva här just nu egentligen.. förutom att jag hade namnsdag igår, En sa grattis! sen fick jag två 10 lotter av farmor via posten, vilket jag får varje år, vann 10 kr, tack farmor ^^,


nu tittar jag på simpson, älskar det programet. De är så kul när Homer tar stryptag på Bart! Det kallar jag humor ;)

image96



ska nog göra lite bajteori sen blir fotboll.. 
ingen fest idag utan laddar för imorrn, träning och sen avslutningsfest.
skulle tydligen göra beepest imorrn men det sa sofia nej till, istället ska jag sjunga en duett med Johan, hör på om ni vill..!  :D

nej bye!


FÖRRESTEN! det kunde jag ha glömt, igår gjorde jag steg 1 för att bli blond igen :)


 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra helg :)

2008-05-16 @ 17:05:43
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: heidi

snygging!

2008-05-16 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0