Avslutningsfest


vadå Gossip Girl maraton på kanal 5?? jag och tomas har tittat på det sen vi vaknade tlls vi gick upp, typ alldeles nyss :) och jag måste faktiskt erkänna att programet är ju helt sjukt bra, men det tog mig ju bara typ ett halv åt och inse det.. men nu hör ju även Gossip girl till topp 3. men det är inget än så länge som slår One tree hill!


Kul jag hade igår då! (bilder kommer en annan dag)
mycket mat, dryck, prat, skratt, prisutdelning, biljard och och inte minst singstar. Heidi och Lasse blev kvällens vinnare, på andra plats kom Frida och Kurt och trea och sist blev jag och johan.. men han kunde ju sjunga + att jag kollade på felfärg, jag trdde v var blått och ledde med 2000poäng men det visade sig inte förrän i slutet att jag missuppfattat, som vanligt, men det var kul =) (och jag vardär med förlåten för att jag inte gjorde beeptestet )

alla spelare drog till parken tror ja, men inte jag och heidi, vi stannade vid sundbäcken tills morgonen, Kurt lärde Heidi att bugga, Robin spelade ut mig totlat på biljard, männy röjde på dansgolvet, lasse och frida sjöng, Gunilla tittade på och Tony stod i baren ^^,

När klockan var 4 kom tomas och hämtade oss, Söt som han är. När jag skulle öppn aytterdörren kommer tomas och hoppar på kryckor... och jag fick plötsligt dåligt samvete. (?)


nej, nu ska jag fortsäta kolla på Gossip girl!
XOXO / S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0