Because I want it all


Kan inte säga annat än att The killers är såååå bra, det och Winnerbäck är ungefär det mina öron vill höra för tillfället.. I want you to know that..


Idag har jag inte gjort så mycket, förutom ätit och sovit. Men i skolan idag var jag duktig och gjorde klart psykologi uppgifter som var typ 2 veckor sena, antar jag har för nya denna veckan..
Imorrn blir det film, några lektioner och sen ska klassen bjuda oss själva och några lärare på mat, eftersom det är den sista dietiklektionen. Jag och Gila fick den svårtaste uppgiften, vi ska baka eller säger man röra ihop 3 glasstårtot och lita på mig att de kommer bli lyckade.. det bästa av allt att man kanske kan ta sig en sked choklad sås ibland, eller det bästa av allt är att jag fick MVG i slutbetyg! grattis till mig.. - tack!
Så det innebär att jag får en liten belöning av Fader :) :) good working!

Sen ska jag till körskolan och glida runt några varv på Hagfors med Inga!
Håll er inne så jag får köra upp nån gång! det är inte ett råd utan mer en order!

^^

/ mrs Brightside

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Håller med dig angående The Killers! :)

2008-05-13 @ 08:32:29
URL: http://madeleeiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0