"du är välkommen till prov"


ja, vart börjar man?  att jag har sovit 8 timmar sammanlagt denna helg,? resan till och från kolsnäs? eller allt kortspelande med A och H? eller allt som vi har ätit under helgen?!



I lördagskväll bestämde sig tomas tillsist att han skulle va chaufför till kolsnäs, och jag blev bara med som personligt stöd, (tomas kallar det GPS)
Så vid halv 8 tog vi nissan bort till Buuu till jocke och hämtade han och Nicke, svek Nissan och joinade istället bussen.. Jag älskar den. Vilket tryck och gemenskap det blir i den.. snälla jocke, behåll den för min skull :)
 Sen åkte vi till munkfors och hämtade resten av truppen. Kom inte långt in på munkforshöjden förrän det var time to Pi, och inte långt därefter time to check the vibrator. Baslådan hade tydligen gått sönder och medan Tony, Jocke och Pir höll på med den passade Tutti på att kasta postlådor runtomkringsig och ta sig några dancemooovs till alla som inte dansar är våldtäktsmän ^^,

Väl iii suuun så åkte vi till nån som nicke kände för att fixa baslådan och han som hjälpte till hade tydligen magiska fingrar för det funkade iaf..vet inte om jag ska tacka eller hata gud för det! fråga tomas ;)

Och när vi väl fått ut fullhundarna ur bussen så åkte vi runt om gleeed, men det tog inte heller länge förrän Pär ringde och var dretlett så vi hämtade honom om sen drog vi till grillen och åt, och det tror jag faktiskt pär tyckte var bättre- VÄNNEN! 
samvetlösa människor, undrar om de ens vet vad samvete är?!

sen när klockan var 2 tror ja, samlade vi truppen igen och drog vidare tillbaka till Munket, där släppte vi av en massa folk och drog vidare till Exir, där hämtade vi upp Heidi och Andreas, sen åkte vi till buu med Pär och jocke. som skulle fortsätta festen där, tydligen i bussen också, knäääääpisar!

När klockan var halv 4, satte vi oss i Nissan och åkte hem till sängen , och jag slockade direkt.
klockan ringde 10 och då var det bara att gå upp och väcka de andra små trollen och åka till kalrstad, oh schiesse vad vi handlade, skor, linnen, klänningar, tunikor och allt vad det var.. men det var väl så behövligt! tack för en bra dag! =) ♥



Idag fick jag ett glädjebesked :)
image98

Kommentarer
Postat av: Heidi

tack själv F (och T), mycket fint köpte vi och trevligt var det. skönt att du stannar kvar hos mig

2008-05-26 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0