feta chips kom ge mig mera, jag vill inte motionera!

tänka sig, jag har varit ute och gått i 2 dagar i rad nu, sammanlagt 1,2 mil.. duktig jag, jag är så proud över mig själv!


skulle uppdatera igår var tanken, men när jag skulle publicera så loggade det ut mig Två gånger, där satt jag och skrev om och skrev om tillslut gav jag upp!

Idag är det iaf fredag, vilket jag tycker är underbart. Ikväll blire fotboll med malin å de nadra tjejjerna osså Rikard förståss :) Länge sen jag träffade honom, skönt att an är hemma..
På tal om hemma, jag fick ett sms av Pär igår där det stod att de var på väg hem, och nu är dom hemma.. Skönt att de är på hemmaplan igen, hoppas ni har haft en bra resa guys!


Imorrn ska det grillas, jag,pappa, sanna, viktor, malin och anders.. mysigt vi ska ha, äta och smutta lite cider, härligt! och jag lyckades övertala malin att vi ska cykla till sunnemo imorrnbitti, det kommer bli en svettig cykeltur, men det behövs!

nää, nu ska jag sätta mig i solen en stund innan jag ska göra mig iordning!

Kisses ♥ 



Kommentarer
Postat av: Heidi

Ha en bra helg fia, hoppas vi ses på söndag då, =)

2008-05-09 @ 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0