kommmerintepånånrubrik


hatar sånda här dagar, usch!
så än så länge har jag bara klivit upp ur sängen och gick dirket till soffan, nu börjar det bli bättre,
hur mår ni idag?? :)

inatt vare kul, det tog oss ja, minst 30 min att gå från parken till storgatan. Jag skulle nämligen med Idilus på efterfest, men som vanligt ballade jag ur, så vi gick ner i källaren och hämtade hennes cykel så hon skjutsade mig hem på pakethållaren.. Vilken resa, men hon var duktig :)
 Åkte hem och la mig direkt och hoppades på att jag skulle få ett oplanerat besök, men han kom aldrig.. han hade bytt ut mig mot frank för en natt :) OCH jag hoppas att det bara är för En natt, för nu saknar jag honom allt för mycket. Jag tror att jag ska slänga mig på cykeln och åka dit! Vad gör man inte?

om inte så ska jag gå ut och ta mig en promenad! 
sen blire väl lite teori! BooOOoooooring....




  




Kommentarer
Postat av: Heidi

jora, jag mår fint =)

2008-05-11 @ 16:06:34
Postat av: emma

Tack själv söffi ^^, mera till helgen :)

2008-05-11 @ 21:16:35
URL: http://ackselsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0