Lång ledig


rapport om helgen kommer senare idag eller imorrn,
ge inte upp, gott folk, det kommer det kommer..
Mina helger och blogginlägg är så intresting! :)


Något som måste tilläggas- Jag klarade fas B idag på körskolan, yesyesyes! =)
sen har jag fått helkroppsmassage idag också, Tack Frida! Hon knådade mina skinkor så det känns som om de har blivit fastare (om det ändå vore sant). Nej, men jag blev lugn ända in skälen. men om jag ändå kunde vara tyst nån gång! :)


Nu kommer T, och jag ska bjuda honom på soft icecream....nötkross och noisett! det kallar jag för mjukglass!
sen ska vi fiska i aven, vi ska passa på innan det troligen blir översvämning. Igår blev dom ringda och blev varnade så att...


nää, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0